صفحات

28 پوزیشن سکس وحشی از پشت (سکس مقعدی)

 در این مطلب 28 پوزیشن سکس از پشت (آنال - سکس از کون) معرفی می گردد.

این پوزیشن ها علاوه بر خاص بودن که خودش باعث تحریک بیشتر دو طرف میشه، جوری انجام میشه که باعث ارگاسم هر دو طرف و بخصوص زن میشه. و به زنانی که تجربه ارگاسم در سکس مقعدی ندارند توصیه میشه.

امروز قصد دارم 28 موقعیت عالی برای سکس مقعدی را به شما نشان دهم تا با شریک خود امتحان کنید تا هرگز از رابطه جنسی مقعدی خسته نشوید!

معمولا، تنها پوزیشنی که بسیاری از افراد برای سکس مقعدی از آن استفاده می‌کنند، حالت داگی استایل است. اما شما امروز 28 پوزیشن سکس از پشت دیگر هم یاد می گیرید.

1. پوزیشن سکس تیرکوب (Piledriver)

پوزیشن سکس از پشت - کون - تیرکوب
پوزیشن سکس مقعدی - تیرکوب

 اگر از پوزیشن هایی که مرد کنترل سکس را دراختیار دارد لذت می برید، این پوزیشن برایتان لذت بخش خواهد بود.


برای قرار گرفتن در پوزیشن Piledriver، ابتدا به پشت دراز بکشید و سپس به مرد خود اجازه دهید پاهای شما را بگیرد و آنها را به سمت عقب فشار دهد تا مچ پاهایتان کنار سر شما قرار گیرند، مرد روی شما چمباتمه زده و آلت خود را وارد مقعد شما می کند.

برای فشار دادن به داخل و خارج (تلمبه زدن)، او فقط باید به بالا و پایین حرکت کند.

در این پوزیشن زن کار خاصی نمی کند وتمام فعالیت برعهده مرد است، مرد همچنین می تواند با دست خود ماساژ کولیتوریس هم انجام دهد که باعث افزایش لذت و تحریک زن میشود.

2. پوزیشن سکس از پشت

پوزیشن سکس از پشت
پوزیشن سکس از پشت

این پوزیشن از محبوب ترین پوزیشن های سکس است هم سکس از جلو (واژینال) و هم سکس از پشت (آنال). می توانید پاهای خود را کنار هم نگه دارید یا از هم باز کنید. سپس مرد شما درست بالای سر شما دراز می کشد و در همان جهت قرار می گیرد و به راحتی آلت خود را در مقعد شما فرو می کند.
اگر مرد شکم بزرگی داشته باشد ممکن است این پوزیشن فشار زیادی به زن وارد کند و نباید وزن خود را روی زن بیاندازد.

3. پوزیشن سکس از عقب خشن - لاک پشت (Turtle)

پوزیشن سکس از عقب - لاک پشت
پوزیشن سکس از عقب - لاک پشت

لاک پشت یک موقعیت سکس مقعدی عالی برای کسانی است که دوست دارند در حین رابطه جنسی تسلیم باشند و کمی از سکس خشن لذت می برند. اما اگر انعطاف پذیری بدنی نداشته باشید انجام آن مشکل است.

همانطور که می بینید این وضعیت برای مرد شما آسان است، اما می تواند خیلی سریع برای شما ناراحت کننده شود.

 4. پوزیشن سکس روی صندلی بلند

پوزیشن سکس از کون روی صندلی اوپن - کانتر
پوزیشن سکس از پشت روی صندلی اوپن - کانتر

صندلی اپن یا کانتر یک موقعیت سکس مقعدی عالی است که اکثر افراد حتی تصورش را هم نمی کنند. برای اجرای این پوزیشن، فقط باید روی صندلی بنشینید و باسنتان بیرون باشد.مرد بسته به ارتفاع صندلی، ایستاده، چمباتمه زده یا زانو زده خواهد بود.

پس از دخول می تواند کمر یا شانه های شما را به عنوان تکیه گاه بگیرد یا به نوازش پستان ها و کلیتوریس بپردازد.

نکته:
الف) این پوزیش روی صندلی بلند بسیار آسان تر از صندلی کوتاه است. زیرا مرد شما می تواند بایستد.

ب) انجام آن در مقابل دیواریا اپن بهترین حالت است،  طوری که می توانید به مرد خود فشار بیاورید و خود را ثابت نگه دارید.

 5. پوزیشن سکس وحشی قاشق چایخوری

پوزیشن سکس آنال - قاشق چایخوری - Teaspooning
پوزیشن سکس آنال - قاشق چایخوری - Teaspooning

 این پوزیشن بسیار شبیه پوزیشن بادیگارد (شماره 7) است، به جز اینکه به جای ایستادن زانو زده اید.

تغییر پوزیشن از Doggy Style به Teaspooning و بازگشت دوباره بسیار آسان است. متوجه خواهید شد که عقب رفتن و نگه داشتن مردتان ایده خوبی برای کمک به حفظ تعادل شماست. اگراز رابطه جنسی خشن‌تر لذت می‌برید، باید پوزیشن قاشق چایخوری را جلوی دیوار امتحان کنید تا بتوانید بدنتان را به مرد فشار دهید.

 6. پوزیشن سکس از پشت جهش قورباغه - Leap Frog

 

پوزیشن سکس از پشت جهش قورباغه - Leap Frog
پوزیشن سکس از پشت جهش قورباغه - Leap Frog

 جهش قورباغه یکی دیگر از پوزیشن های سکس مقعدی است که نوعی از سبک داگی معمولی است. این پوزیشن برای تحریک کردن مرد عالی است. برای اجرای این پوزیشن، تمام کارهایی را که در حالت داگی معمولی انجام می دادید، انجام می دهید، به جز اینکه قفسه سینه خود را روی تخت نگه دارید و کمر خود را قوس دهید. انتقال از سبک سگی (Doggy Style) به جهش قورباغه یا حتی بولداگ بسیار ساده است.

 7. پوزیشن بادی گارد (Bodyguard) - سکس از پشت

 

پوزیشن بادی گارد (Bodyguard) - سکس از کون
پوزیشن بادی گارد (Bodyguard) - سکس از پشت

بادیگارد یک موقعیت سکس مقعدی شگفت انگیز برای احساس نزدیکی به مرد است. هر دوی شما در یک جهت خواهید ایستاد. شوهرتان از پشت آلت خود را وارد مقعد شما می کند و شما می توانید به او تکیه دهید.

حالت بادیگارد می تواند از پوزیشن های رمانتیک و احساسی باشد، بخصوص زمانی که مرد دستانش را دور شما حلقه می‌کند. اما اگر می‌خواهید رابطه جنسی شدیدتری با مردتان داشته باشید، سعی کنید این پوزیشن را جلوی دیوار انجام دهید تا بتوانید خود را به عقب فشار دهید و دخول شدیدتری ایجاد کنید.

8. پوزیشن سکس از پشت وحشی مرد سوزان -Burning Man

پوزیشن سکس از پشت (کون) مرد سوزان -Burning Man
پوزیشن سکس از پشت مرد سوزان -Burning Man

اگر از کنترل کامل مرد در سکس لذت می برید، پس پوزیشن مرد سوزان را دوست خواهید داشت. اما اگر از ضربات محکم مردتان در حین رابطه جنسی مقعدی لذت می برید، عاشق این پوزیشن خواهید شد.

مهمترین چیزی که برای اجرای Burning Man نیاز دارید یک میز یا مبل است که روی آن خم شوید در حالی که مرد شما در پشت شما ایستاده است. در حالی که شما روی میز خم شده اید مرد آلت خود را وارد مقعد (کون) شما می کند.

در این پوزیشن جایی برای رفتن ندارید. این به این معنی است که اگر از رابطه جنسی خشن لذت می برید، پس این پوزیشن سکس مقعدی را دوست خواهید داشت.

فقط به یاد داشته باشید که چیزی راحت برای تکیه دادن به آن پیدا کنید تا به طور تصادفی هنگام اجرای Burning Man به خودتان آسیب نرسانید، مانند یک بالش یا حتی یک پتو.

9. پوزیشن سکس ضربدری - Cross

پوزیشن سکس ضربدری - Cross
پوزیشن سکس ضربدری - Cross

پوزیشن سکس صلیب، ضربدری یا Cross یک پوزیشن سکس مقعدی دشوار است. ابتدا روی تخت دراز بکشید، سپس مرد شما روی شما دراز می کشد تا بدن هر دوی شما یک شکل صلیب مانند ایجاد کند.

یکی از اشکالات اصلی این پوزیشن آن است که در مقایسه با چیزی مانند Spooning اصلاً صمیمی نیست زیرا به سختی یکدیگر را لمس می کنید.

10. پوزیشن سکس از پشت تلمبه - Pump

پوزیشن سکس از پشت تلمبه - Pump
پوزیشن سکس از پشت تلمبه - Pump

پوزیشن سکس پمپ یا تلمبه با اکثر پوزیشن‌های جنسی که می‌شناسید متفاوت است. برای داشتن رابطه جنسی مقعدی در این پوزیشن برای مدت طولانی به قدرت زیادی نیاز دارید. در حالت ایده آل، شما باید آن را روی مبل/کاناپه یا حتی روی تخت انجام دهید.

با ایستادن روی لبه مبل شروع می‌کنید و سپس خمیده می‌شوید تا باسن شما از لبه آویزان شود. مرد شما پشت سر شما می ایستد و دخول را انجام می دهد. سپس می‌تواند دست‌هایش را دور کمر یا زیر ران‌های شما گذاشته تا درحرکت به شما کمک کند.

11. پوزیشن سکس از کون - بول داگ - Bulldog

پوزیشن سکس از کون - بول داگ - Bulldog
پوزیشن سکس از کون - بول داگ - Bulldog


بولداگ یک موقعیت جنسی مقعدی است که تقریباً از هر موقعیت دیگری که می توانید امتحان کنید رایج تر است. مرد می تواند در پوزیشن بول داگ به شدت در کون شما تلمبه بزند و اگر بخواهید می توانید شما هم به سمت مرد خود فشار بیاورید.

برای وارد شدن به بولداگ، کافی است روی دست ها و زانوهای خود پایین بیایید در حالی که پاهای خود را نزدیک به هم نگه دارید. مرد شما درست بالای سر شما چمباتمه زده و دستانش را روی باسن/کمر/شانه ها/موهایتان نگه می دارد. از اینجا او فقط باید شروع به حمله به شما کند. پوزیشن بولداگ از وحشی ترین پوزیشن هاست هم برای سکس از جلو (واژن - کس) هم برای سکس از پشت (مقعد - کون).

12. پوزیشن سکس اره کشی - See Saw

پوزیشن سکس از کون اره کشی - See Saw
پوزیشن سکس مقعدی اره کشی - See Saw


اکثر زوج ها موقعیت سکس مقعدی که رو به روی یکدیگرباشند نمی شناسند. اینجاست که پوزیشن See Saw بکارتان می آید. برای اجرای See Saw، مرد شما ابتدا باید روی تخت بنشیند و دست‌هایش را به عقب تکیه دهد تا خودش را تا حدی در حالت ایستاده نگه دارد. در صورت تمایل می تواند فقط دراز بکشد.

سپس باید در حالی که روبروی او هستید روی پاهای او بنشینید تا بتواند به صورت مقعدی وارد شما شود. شریک شما در این موقعیت به سختی می تواند حرکت کند، بنابراین شما مجبور خواهید بود بیشتر کار را انجام دهید.

13. پوزیشن سکس از پشت داگی استایل (سگی) - Doggy Style

 

پوزیشن سکس از پشت داگی استایل (سگی) - Doggy Style
پوزیشن سکس از پشت داگی استایل (سگی) - Doggy Style

این لیست از پوزیشن های سکس مقعدی بدون پوزیشن محبوب Doggy Style کامل نمی شود. اجرای آن بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که پاهایتان را باز کنید روی دست ها و زانوهایتان پایین بیایید. مرد شما سپس به صورت مقعدی از پشت در حالی که روی زانو است، آلت خود را وارد مقعد شما می کند.

مرد شما می‌تواند با گرفتن باسن/کمر/شانه‌ها/موهای شما در موقعیت Doggy Style واقعاً مسلط باشد تا با قدرت و نیروی بیشتری ضربات خود را بزند. شما همچنین در موقعیت عالی برای فشار دادن به او هستید، به خصوص اگر در مقابل دیوار باشید.

14. پوزیشن سکس مقعدی - دروازه مروارید - Pearly Gates

پوزیشن سکس مقعدی - دروازه مروارید - Pearly Gates
پوزیشن سکس مقعدی - دروازه مروارید - Pearly Gates

 دروازه های مرواریدی یک موقعیت سکس مقعدی است که برای رابطه جنسی مقعدی صمیمی تر با مرد شما مناسب است.

زوج‌ها پوزیشن پرلی گیتس را دوست دارند، زیرا نه تنها برای رابطه مقعدی، بلکه برای رابطه جنسی معمولی واژینال نیز عالی است، زیرا به لطف زوایایی که ایجاد می‌کنید، رسیدن به نقطه G آسان است.

برای قرار گرفتن در موقعیت پرلی گیتز، مرد شما ابتدا باید به پشت دراز بکشد، در حالی که پاهایش فقط کمی از هم باز شده و پاهایش را برای ثابت نگه داشتن خود قرار داده است. سپس باید بالای سر او بنشینید تا بتواند وارد شما شود و مانند عکس فوق به عقب دراز بکشید.

15. پوزیشن  رقص میله - Lap Dance Position

 
پوزیشن  رقص میله - Lap Dance Position
پوزیشن  رقص میله - Lap Dance Position

پوزیشن Lap Dance یا رقص میله، موقعیتی است که شما (زن) بیشتر کار را در آن انجام خواهید داد. هنگام اجرای پوزیشن رقص میله برای مرد شما، او فقط باید روی مبل یا صندلی بنشیند و پاهایش را باز کرده باشد. سپس باید روی او بنشینید و اجازه دهید آلتش وارد شما شود.

همانطور که از تصویر می بینید، پوزیشن Lap Dance به نظر می رسد که شما به مرد خود یک Lap Dance می دهید. اگر متوجه شدید که از خم شدن به جلو خسته شده اید، فقط به طرف مرد خود تکیه دهید و وزن خود را روی پاهای او بگذارید.

16. پوزیشن سکس مقعدی سرعت گیر - Speed Bump

پوزیشن سکس مقعدی سرعت گیر - Speed Bump
پوزیشن سکس مقعدی سرعت گیر - Speed Bump

 یک پوزیشن سکس مقعدی است که تقریباً می توانم تضمین کنم که قبلاً هرگز آن را امتحان نکرده اید. برای انجام آن، به یک توپ ورزشی نیاز دارید که با شکم روی آن دراز بکشید.

در حالی که روی توپ ورزشی روی شکم خود دراز کشیده اید، با پاهای کاملاً نزدیک به هم، مرد شما در حالی که پاهایش بیرون از پاهای شماست، آلتش را وارد مقعد شما کرده و شروع به تلمبه زدن می کند. او می تواند کمر / باسن / شانه های شما را بگیرد تا به تعادل خود کمک کند. ایده خوبی نیست که موهای شما را بگیرد زیرا احتمال اینکه تعادل خود را در این حالت از دست بدهد وجود دارد.

17. پوزیشن سکس از پشت قاشقی -  Spooning

 

پوزیشن سکس از پشت قاشقی -  Spooning
پوزیشن سکس از پشت قاشقی -  Spooning

قاشق زدن یک موقعیت سکس"صمیمی" کلاسیک است. اما برای کسانی که از رابطه مقعدی با شریک زندگی خود لذت می برند نیز ایده آل است. برای "قاشق زدن" با مرد خود، باید هر دو به پهلو دراز بکشید. مرد شما پشت سر شما خواهد بود، رو به همان جهت و از پشت آلت خود را وارد شما می کند.

قاشق زدن برای اولین باری که سکس مقعدی را با مرد خود امتحان می کنید فوق العاده است، زیرا در این پوزیشن در وضعیت طبیعی راحت هستید و کنترل مناسبی بر میزان نفوذ او به شما دارید. همچنین متوجه خواهید شد که بالا آوردن زانوها به سمت قفسه سینه باعث می‌شود تا در اولین باری که با هم رابطه مقعدی برقرار می‌کنید، بتوانید انزال مرد را سرعت ببخشید.

18. پوزیشن سکس دو قطبی -  Poles Apart

پوزیشن سکس دو قطبی -  Poles Apart
پوزیشن سکس دو قطبی -  Poles Apart

 موقعیت جنسی Poles Apart را برعکس Spooning در نظر بگیرید. این به این دلیل است که سر مرد شما در کنار پای شما و سر شما مانند تصویر جلوی پای او خواهد بود. این پوزیشن مقعدی مخصوصاً در صورت داشتن فتیش پا خوب است زیرا به این معنی است که مرد شما می تواند با دست و دهان خود توجه زیادی به پاهای شما داشته باشد.

در حالت Poles Apart، با نزدیک کردن زانوهای خود به سمت سینه و صاف کردن آنها پس از اینکه هر دو راحت هستید، دخول راحت تری خواهید داشت.

19.  پوزیشن سکس مقعدی سوارکار - Jockey

پوزیشن سکس مقعدی (کون) سوارکار - Jockey
پوزیشن سکس مقعدی سوارکار - Jockey
 

اگر دوست دارید که مردتان در هنگام سکس مقعدی بالا باشد و کنترل دست او باشد، در این صورت پوزیشن سکس سوارکار (جوکی) را دوست خواهید داشت. برای قرار گرفتن در این وضعیت، فقط باید روی شکم خود دراز بکشید، پاهای خود را کنار هم نگه دارید و الذت ببرید. اگر دوست دارید، یک بالش را زیر شکم خود قرار دهید تا باسن خود را کمی به سمت هوا بلند کنید و زاویه ورود را تغییر دهید.

در موقعیت جوکی، مرد تمام کنترل را در دست خواهد داشت و می تواند بین سکس وحشی و خشن یا آرام و رمانتیک انتخاب کند (البته با نظر شما). او همچنین در موقعیت عالی برای گرفتن موها یا شانه های شماست.

20. پوزیشن سکس Missionary

پوزیشن سکس Missionary
پوزیشن سکس Missionary

شاید تعجب کنید اگر بدانید که این وضعیت سکس واژینال سنتی، برای رابطه جنسی مقعدی نیز به همان اندازه خوب عمل می کند، از آنجایی که مقعد و واژن نسبتاً نزدیک به هم هستند، مرد شما می‌تواند به سادگی کمی پایین‌تر را برای رابطه مقعدی هدف قرار دهد. سعی کنید یک بالش زیر باسن خود قرار دهید تا باسن خود را بالاتر بیاورید.
مزایای Missionary در طول رابطه مقعدی واضح است: می توانید تماس چشمی برقرار کنید، ببوسید و صحبت کنید. بیشتر شبیه عشق ورزی است!!

21. پوزیشن سکس از پشت دختر گاوچران -  Cowgirl

پوزیشن سکس از پشت دختر گاوچران -  Cowgirl
پوزیشن سکس از پشت دختر گاوچران -  Cowgirl
 
شما (زن) می توانید در حین رابطه جنسی مقعدی با Cowgirl کنترل را به دست بگیرید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مردتان را به زیر بکشید و خود را روی آلت تناسلی او قرار دهید. این پوزیشن مزایای زیادی دارد، از جمله توانایی کنترل عمق و سرعت و باز گذاشتن کلیتوریس برای هر یک از شما برای تحریک آن. بسته به بدنتان، حتی ممکن است بتوانید از ویبراتورهای خاصی استفاده کنید.

اگر ترجیح می‌دهید، می‌توانید پشت به او اینکار را بکنید و به دختر گاوچران معکوس بروید.

22. پوزیشن سکس نیلوفر آبی -  Lotus

پوزیشن سکس نیلوفر آبی -  Lotus
پوزیشن سکس نیلوفر آبی -  Lotus

 

در این پوزیشن سکس کلاسیک، به طور باورنکردنی به شریک زندگی خود نزدیک می شوید.مرد شما با نشستن و روی هم گذاشتن پاهایش شروع می کند. سپس، روی پاهای او قرار می گیرید و پاهای خود را دور باسن او حلقه می کنید.

شاید لازم باشد نیلوفر آبی را تنظیم کنید. مرد شما می تواند بدن شما را کمی بالا نگه دارد تا نفوذ راحت تر شود. به جای اینکه پاهای خود را دور او بپیچید، می توانید زانوهای خود را خم کنید و پاهای خود را روی تخت پشت او قرار دهید، که به شما کشش بیشتری برای حرکت باسن می دهد.

اگر یک یا هر دوی شما شکم بزرگی داشته باشید، نیلوفر آبی ممکن است خوب کار نکند.

23. پوزیشن سکس از پشت صدفی - Viennese Oyster

پوزیشن سکس از پشت صدفی - Viennese Oyster
پوزیشن سکس از پشت صدفی - Viennese Oyster


وقتی به پشت دراز می‌کشید و مردتان مچ پایتان را به پشت نزدیک سرتان می‌چرخاند، باسن شما را بالا می‌آورد. بهترین پوزیشن برای شروع سکس مقعدی برای تازه کار ها.

این موقعیت سکس مقعدی به شما فرصت انجام کارهای زیادی را نمی دهد. می توانید تماس چشمی برقرار کنید.

24. موقعیت سکس مقعدی سندان - Anvil

موقعیت سکس مقعدی سندان - Anvil
موقعیت سکس مقعدی سندان - Anvil


در حالت سندان به پشت دراز می کشید و پاهایتان را بین خود و مردتان که از بالا روی بدنتان خم شده است نگه می دارید. بسته به طول پاهای شما، مچ پاها ممکن است روی سینه، شانه ها یا سر او قرار بگیرند. 
 
سندان به عنوان موقعیت سکس مقعدی به خوبی عمل می کند زیرا مرد شما می تواند روی شما خم شود و باعث می شود باسن شما بالا بیاید و دسترسی بیشتری به مقعد (سوراخ کون)فراهم کند. همچنین تماس چشمی شدیدی را فراهم می کند!.

25. موقعیت سکس مقعدی ساندویچ - Sandwich

موقعیت سکس مقعدی ساندویچ - Sandwich
موقعیت سکس مقعدی ساندویچ - Sandwich

یک موقعیت مشابه برای رابطه مقعدی که مانند حالت میسیونری است. به جای اینکه دستانش را به دو طرف شما روی تخت تکیه دهد، ران‌های شما را به سمت شکمتان هل می‌دهد. زانوهای خود را خم نگه دارید تا ساق پاها روی ران شما / دستان او قرار گیرند.

موقعیت ران های شما باسن شما را برای نفوذ بالا می برد و همچنین می تواند به او احساس بزرگی خاصی بدهد. شما می توانید با باز کردن زانوهای خود (این کار فضای بیشتری برای شکم ایجاد می کند و به شما امکان می دهد به کلیتوریس خود دسترسی داشته باشید) فشار بدن او را تنظیم کنید.

26. پوزیشن سکس از پشت پروانه - Butterfly

پوزیشن سکس از پشت پروانه - Butterfly
پوزیشن سکس از پشت پروانه - Butterfly


اگر در هم راستا کردن مقعد خود با آلت تناسلی همسرتان مشکل دارید،اگر تخت و تشک شما در ارتفاعی است که آلت تناسلی مرد شما در ارتفاع تشک شما یا کمی بالاتر از آن باشد، وضعیت پروانه چاره مشکل شماست. به جای اینکه با شما روی تخت باشد، همسرتان در کنار آن می ایستد و شما به سمت لبه می روید. مرد شما از پایین باسن شما را می گیرد و در حالی که مچ پای خود را روی شانه های او قرار می دهید وارد مقعد شما می شود.

27. موقعیت سکس از پشت عمیق - Deep Impact

موقعیت سکس از پشت عمیق - Deep Impact
موقعیت سکس از پشت عمیق - Deep Impact


Deep Impact یک پوزیشن جنسی کلاسیک با موقعیت پاها روی شانه است که به شما این امکان را می دهد که واژن خود را مالش دهید یا حتی از یک اسباب بازی جنسی در حین رابطه جنسی مقعدی استفاده کنید. به پشت روی تخت و در حالی که پاهایتان را بلند کرده اید دراز بکشید. مرد تا جایی زیر شما قرار می گیرد که مچ پاهای شما بسته به قدتان روی شانه یا سینه او قرار گیرد. اگر مرد شما زانو بزند و ران هایش را زیر باسن شما بلغزد، برای دخول به مقعد شما نزدیک تر خواهد شد.

یک موقعیت جنسی مشابه این مورد، پاها روی شانه است، جایی که هر دو مچ پا را در یک طرف سر مرد خود قرار می دهید.

28. پوزیشن سکس از پشت قائمه - Right Angle

پوزیشن سکس از پشت قائمه - Right Angle
پوزیشن سکس از پشت قائمه - Right Angle

بسیاری از پوزیشن‌های سکس مقعدی به مرد نیاز دارند که روی شما خم شود یا زانو بزند، اما این مورد یک پوزیشن مقعدی متفاوت است. مرد شما به جای اینکه پاهایش را پشت سر بگذارد، می نشیند و پاهایش را به صورت V در مقابل خود باز نگه می دارد. سپس به پشت بین پاهای او دراز بکشید و پاهای خود را روی هر دو شانه او قرار دهید.

می توانید یک بالش کوچک زیر باسن خود قرار دهید تا برای رابطه مقعدی راحت تر باشید. از طرف دیگر، اگر برای شما راحت است، می‌توانید مانند حالت سکس دریل، پاهای خود را دور کمر او بپیچید.

بازوهای شما دامنه حرکتی کامل دارند. می توانید آنها را زیر پاهای او، بالای پاهای او قرار دهید، با کلیتوریس خود بازی کنید یا سینه های خود را ماساژ دهید.